FAQ
Penghantaran & Penghantaran
Kami tahu kelajuan sangat penting untuk anda!
Kami biasanya menghantar keluar dalam masa 1 hari bekerja selepas membuat pesanan anda.
*Pesanan yang dibuat sebelum jam 2 petang akan dihantar pada hari bekerja yang sama.
* Pengaturan penghantaran: Isnin - Sabtu (tidak termasuk Ahad dan Cuti Umum)
Kami biasanya menghantar dalam masa 1 hari bekerja selepas membuat pesanan anda.
Kelajuan penghantaran bergantung kepada rakan kongsi penghantaran kami.
Walau bagaimanapun, pesanan biasanya tiba dalam tempoh masa berikut untuk kawasan yang berbeza:
Malaysia Barat:
2 - 7 hari bekerja
Malaysia Timur:
3 - 10 hari bekerja
* Hari Penghantaran: Isnin - Sabtu (tidak termasuk Ahad dan Cuti Umum)
YA!
Ini adalah salah satu sebab mengapa pelanggan menyukai kami!
Kami menawarkan penghantaran PERCUMA di Malaysia untuk pesanan melebihi RM150.
Sepanjang tahun!
Lihat butiran di sini.
Malaysia 🇲🇾
Malaysia Barat: RM8
Malaysia Timur: RM15
*Sebarang pembelian melebihi RM150 layak mendapat penghantaran PERCUMA.
Klik di sini untuk maklumat lanjut >
Kami faham bahawa anda ingin menerima pesanan anda secepat mungkin!
Kami juga mahukan perkara yang sama untuk pelanggan kami.
Walau bagaimanapun, kerana produk kami dihantar terus dari gudang kami, kami tidak menyokong pilihan pengambilan diri.
Biasanya, kami menghantar pesanan dalam masa 1 hari bekerja selepas ia diletakkan. Tetapi, jika anda berminat untuk mendapatkan pesanan anda menggunakan penghantaran Grab, jangan risau, kami sedia membantu!
Cuma klik di sini untuk menghantar mesej WhatsApp kepada kami, dan kami boleh membuat pengaturan khas untuk anda!
*Nota: Penerima perlu menanggung bayaran penghantaran Grab, dan ia hanya boleh diatur semasa waktu bekerja dari Isnin hingga Jumaat dari jam 9 pagi hingga 6 petang
Anda boleh menggunakan fungsi "Lihat Status Pesanan" dari widget Live Chat kami di sebelah kanan bawah skrin anda.
Anda boleh menjejaki menggunakan ' nombor penjejakan ' atau ' Pesanan #' anda (yang bermula dengan "JC#"), yang boleh anda dapatkan daripada e-mel atau resit pengesahan anda.
Jika anda belum menerima pesanan anda selepas 10 hari (dari hari pesanan), sesuatu mungkin tidak kena!
Jangan risau. Sekiranya berlaku apa-apa, anda dilindungi oleh Jaminan Penghantaran kami.
Kami akan menanganinya untuk Anda. ;)
Sentiasa berasa bebas untuk menghubungi pasukan perkhidmatan pelanggan kami yang sangat mesra untuk menjelaskan.
Hanya klik di sini untuk menghantar mesej WhatsApp kepada kami.
Produk
Kebanyakan pelanggan kami melihat peningkatan yang ketara dalam masa 14 hari. Tetapi masih, ia bergantung.
Sebanyak yang kami ingin menjamin hasil dalam jangka masa tertentu, kami melihat hasil yang menunjukkan secara berbeza dalam orang yang berbeza. Terutamanya disebabkan oleh gaya hidup mereka, keadaan awal, dan penggunaan produk kami.
Tetapi kami bangga untuk mengatakan bahawa dalam kebanyakan kes, produk kami memberi perkhidmatan kepada pelanggan kami dengan baik, memperoleh kami 5.0 daripada penilaian 5.0 daripada 5,200+ ulasan di kedai dalam talian kami.
Anda boleh mencubanya sendiri dengan "Jaminan Wang Dikembalikan" selama 14 hari jika anda tidak pasti.
Di samping itu, Pelan Perlindungan Jolicare+ kami merangkumi semua produk krim kami.
Klik di sini untuk maklumat lanjut mengenai Pelan Perlindungan Jolicare+.
Berdasarkan kulit dan kawasan aplikasi yang terjejas, kami boleh menganggarkan penggunaan Jolicare Cream mengikut panduan mudah di bawah:
Dengan saiz kawasan aplikasi tapak tangan ✋ orang dewasa :
- Krim 10g boleh bertahan selama ~ 15 hari
- Krim 30g boleh bertahan selama ~ 45 hari
Secara amnya, memohon 3 kali sehari.
Sapukan Jolicare™ Cream perlahan-lahan pada kawasan kulit yang terjejas, dan urut selama kira-kira satu minit sehingga krim diserap dengan baik. Mudah sahaja!
Kami mengesyorkan untuk memohon Jolicare™ Cream setiap kali selepas mandi, dan bila-bila masa berasa gatal atau perlu.
*Petua: Ingat untuk membawanya bersama anda, bila-bila masa anda dalam perjalanan!
Hayat rak kedua-dua Jolicare Cream & Jolicare™™ Soap adalah 24 bulan di bawah bilik standard / suhu sejuk.
Serius, kami akan senang, tapi kami tidak bisa menjamin hasil.
Tetapi kami gembira untuk berkongsi bahawa kebanyakan pelanggan kami teruja dan terkejut melihat masalah yang menyusahkan mereka selama bertahun-tahun GONE dalam masa 2 minggu selepas menggunakan Jolicare™ Cream.
Jangan lupa, dengan "Pelan Perlindungan Jolicare+" untuk pelanggan kami, anda boleh mencubanya tanpa perlu risau.
Klik di sini untuk maklumat lanjut mengenai Pelan Perlindungan Jolicare+.
Kami faham bahawa anda mungkin menggunakan krim kulit lain pada masa ini.
Dalam kes ini, kami mengesyorkan anda TIDAK menggunakan krim anda yang lain dengan Jolicare™ Cream untuk mengelakkan komplikasi dan reaksi alahan pada kulit anda.
Kulit setiap orang adalah berbeza, dan kami sangat mengesyorkan menjeda krim lain buat sementara waktu semasa menggunakan Jolicare™ Cream untuk menilai keberkesanan dan kesesuaiannya.
Jika anda mengambil ubat sekarang, kami mengesyorkan anda mengambil nasihat doktor anda sebelum menggunakan Jolicare™ Cream.
Berehat! Sekiranya anda tidak pasti, anda sentiasa boleh menghubungi pasukan pengalaman pelanggan kami yang sangat mesra untuk menjelaskan.
Klik di sini untuk menghantar mesej WhatsApp kepada kami.
Berikut ialah panduan untuk membantu anda memilih versi yang paling sesuai dengan keadaan kulit semasa anda!
🎈Krim Jolicare™ (Asal)
- Sesuai untuk gatal biasa & kulit kering
- Tidak disyorkan untuk kanak-kanak berumur kurang daripada 2 tahun.
🎈Krim Jolicare™ (Kolagen)
- Sesuai untuk cedera (luka calar), kulit berdarah dan kulit terbakar
- Mengandungi Peptida tambahan dari pengekstrakan herba, yang berkesan membaiki luka.
- Tidak disyorkan untuk kanak-kanak berumur kurang daripada 2 tahun.
🎈Krim Jolicare™ (Bayi)
- Versi lembut untuk kanak-kanak berumur antara 3 bulan - 6 tahun
- Sesuai untuk alahan muka
- Bahan-bahan yang lebih ringan berbanding versi asal dan kolagen
- Mengandungi Minyak Cod-Hati & Vitamin E tambahan untuk kulit yang menenangkan
*Nota: Untuk bayi di bawah umur 3 bulan dan wanita hamil, kami mengesyorkan berunding dengan doktor terlebih dahulu sebelum menggunakan Jolicare™ Cream.
1. Sapukan 3 kali sehari (atau apabila gatal) pada kulit yang dibersihkan.
2. Apabila keadaan kulit bertambah baik, anda boleh mula mengurangkan hingga 1-2 kali / hari.
3. Teruskan memohon 2 minggu lagi untuk pemulihan kulit dalaman yang lebih baik walaupun kegatalan anda telah dikeluarkan sepenuhnya.
📝 Ambil perhatian :
1. Untuk syarat-syarat berikut, gunakan lapisan nipis hanya untuk setiap permohonan:
- Kulit kanak-kanak
- Kulit muka
2. Segera berhenti menggunakan dan hubungi pasukan pengalaman pelanggan kami jika anda mempunyai reaksi alahan seperti ruam, lebih gatal, atau kemerahan yang berlaku selepas menggunakan krim.
Pasti! Krim kami boleh digunakan untuk alahan kulit, ekzema, dan kawasan kegatalan pada muka.
Oleh kerana wajah adalah bahagian badan yang lebih sensitif, kami mengesyorkan menggunakan Jolicare™ Cream (Baby) untuk orang dewasa dan bayi.
📌 Bagaimana untuk memohon pada muka?
1. Ujian Kesesuaian: Untuk penggunaan kali pertama, sapukan krim di belakang telinga untuk menguji kesesuaian.
2. Biarkan selama 10 minit selepas permohonan.
3. Sapukan pada muka hanya jika tiada kerengsaan yang disebabkan semasa Ujian Kesesuaian.
📝 Ambil perhatian :
1. Hanya sapukan lapisan nipis pada muka.
2. Segera berhenti menggunakan dan hubungi pasukan pengalaman pelanggan kami jika anda mempunyai reaksi alahan seperti ruam, lebih banyak kegatalan, atau kemerahan yang berlaku selepas menggunakan krim.
🌿 Jolicare™ Cream - Bahan Aktif Utama:
Asal:
Cnidium monnieri (L.) Cuss, Kochia scoparia(L.)Schrad., Sophora flavescens, minyak gliserin, Menthol, Borneol, asid Stearic (emollient), Camphor, Chlorhexidine asetat
Kolagen:
Cnidium monnieri (L.) Cuss, Kochia scoparia(L.)Schrad., Collagen peptide, minyak gliserin, Menthol, Borneol, asid Stearic (emollient), Camphor, Chlorhexidine asetat
Bayi:
Cnidium monnieri (L.) Cuss, Sophora flavescens, Chrysanthemum indicum, minyak gliserin, Menthol, asid Stearic (emollient), Vitamin E, Cod-hati Oil
Ambil perhatian:
Jolicare™ Cream bebas daripada logam berat, mikrob dan alkohol.
Pembayaran
💳 Kami menerima kaedah pembayaran berikut:
1. Billplz
Pembayaran FPX (perbankan dalam talian) untuk lebih daripada10+ bank tempatan dan antarabangsa.
2. Visa/Mastercard/AMEX
Bayar dengan kad debit atau kredit.
3. Atome (Malaysia)
Beli sekarang, bayar kemudian. Pesanan anda akan dibahagikan kepada 3 pembayaran, dan ia adalah faedah 0%.
*Anda perlu memuat turun &buat akaun di aplikasi "Atome" terlebih dahulu sebelum anda boleh menggunakan kaedah pembayaran ini.
4. Tunai Semasa Penghantaran (COD)
COD akan dilakukan oleh rakan penghantaran kami - Ninjavan.
5. PayPal
Buat pembayaran terus daripada akaun PayPal anda.
---
❓Adakah kaedah pembayaran kegemaran anda hilang? Beritahu kami, dan kami mungkin menambahkannya pada masa akan datang.
Hubungi kami di support@jolicare.com
Ya, kami mempunyai itu untuk anda (Malaysia hanya buat masa ini)!
Pilih "Atome" sebagai kaedah pembayaran anda di halaman daftar keluar untuk membahagikan pesanan anda kepada 3 pembayaran. Faedah sifar.
1. Pilih "Atome" sebagai kaedah pembayaran semasa pembayaran
2. Muat turun aplikasi Atome.
3. Buat akaun (untuk pengguna baru) dan lengkapkan proses pembayaran.
Ya! Kami berada di platform membeli-belah dalam talian yang popular seperti Shopee dan Lazada.
Dan kami akan berada di lebih banyak platform membeli-belah tidak lama lagi.
PENTING: Sentiasa pastikan anda membeli dari kedai rasmi kami untuk menerima produk Jolicare yang asli. Kami TIDAK mengedarkan produk kami melalui mana-mana ejen / pengedar.
Klik di sini untuk melawat kedai rasmi kami.
Bayaran Balik & Pulangan
Semua pesanan anda melalui kedai dalam talian rasmi kami (Jolicare.com) berhak mendapat Pelan Perlindungan Jolicare+, jaminan wang dikembalikan 14 hari penuh.
Jika item yang dipesan didapati kurang memuaskan dalam apa jua keadaan, anda boleh meminta bayaran balik penuh dalam masa 14 hari selepas menerima item anda.
Untuk layak mendapat pulangan, anda juga memerlukan resit atau bukti pembelian.
Untuk memulakan bayaran balik, anda boleh menghubungi kami di support@jolicare.com.
Sila berikan maklum balas mengenai pengalaman produk anda supaya kami dapat meningkatkan lagi produk dan perkhidmatan kami (pilihan).
Meminta bayaran balik adalah semudah itu!
Jika permintaan bayaran balik anda diterima, kami akan menghubungi anda melalui e-mel atau telefon.
Klik di sini untuk maklumat lanjut.
Kami mempunyai polisi pemulangan 14 hari, yang bermaksud anda mempunyai 14 hari selepas menerima item anda untuk meminta pulangan.
Item anda mestilah dalam keadaan yang sama seperti yang anda terima, tidak dipakai atau tidak digunakan, dengan tag, dan dalam pembungkusan asalnya untuk layak mendapat pulangan.
Anda juga memerlukan resit atau bukti pembelian.
Untuk memulakan pulangan, anda boleh menghubungi kami di support@jolicare.com.
Sekiranya pulangan anda diterima, kami akan menghantar label penghantaran balik dan arahan mengenai bagaimana dan di mana untuk menghantar pakej anda.
Item yang dihantar kembali kepada kami tanpa terlebih dahulu meminta pulangan tidak akan diterima. Anda sentiasa boleh menghubungi kami untuk sebarang pertanyaan pemulangan di support@jolicare.com atau sokongan pelanggan di +60 10 215 1385.
Klik di sini untuk maklumat lanjut.
Sila periksa pesanan anda semasa penerimaan dan hubungi kami dengan segera jika item itu rosak, rosak atau jika anda menerima perkara yang salah supaya kami dapat menilai isu tersebut dan membuatnya betul.
Anda boleh menghubungi pasukan sokongan pelanggan kami secepat mungkin!
Sekiranya pasukan gudang kami belum memenuhi pesanan anda, pasukan sokongan kami dengan senang hati akan membantu anda.
Hanya klik di sini untuk menghantar mesej WhatsApp kepada kami.
Kami akan memberitahu anda setelah kami menerima dan memeriksa penyata anda dan memberitahu anda sama ada bayaran balik telah diluluskan atau tidak.
Jika diluluskan, anda akan dikembalikan secara automatik pada kaedah pembayaran asal anda.
Sila ingat bahawa ia boleh mengambil sedikit masa untuk bank atau syarikat kad kredit anda memproses dan menghantar bayaran balik.
Hubungi Kami
Hubungi: +60 10 215 1385
Emel: support@jolicare.com
Hubungi Kami
Berehat! Anda sentiasa boleh menghubungi pasukan sokongan pelanggan kami yang sangat mesra.
Hanya klik di sini untuk menghantar mesej WhatsApp kepada kami.
Sekiranya anda tidak dapat mencari jawapan yang anda cari, kami sentiasa gembira dapat membantu.
Cari sahaja maklumat hubungan kami di bahagian bawah halaman ini! 😉